مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 شهریور 1399 ساعت 06:002020-09-03سياسي

تخصیص 70 میلیارد تومان اعتبار برای پروژه محور مریوان سنندج 


امسال برای اجرای پروژه محور مریوان ـ سنندج از سوی دفتر مقام معظم رهبری 70 میلیارد تومان، سال گذشته 40 میلیارد تومان و سال 97 نیز 50 میلیارد تومان اعتبار اعطا شده است که نشان از توجه رهبری به استان کردستان دارد.

- ایسنا/کردستان استاندار کردستان گفت: امسال برای اجرای پروژه محور مریوان ـ سنندج از سوی دفتر مقام معظم رهبری 70 میلیارد تومان، سال گذشته 40 میلیارد تومان و سال 97 نیز 50 میلیارد تومان اعتبار اعطا شده است که نشان از توجه رهبری به استان کردستان دارد.

بهمن مرادنیا،امروز، 13 شهریورماه در مراسم تودیع و معارفه نماینده ولی فقیه در استان کردستان با تقدیر از خدمات ارزنده آیت الله حسینی شاهرودی، نماینده ولی فقیه سابق استان اظهار کرد: مردمداری، حسن خلق، رفتار محترمانه با مردم و تواضع از ویژگی های بارز وجود آیت الله حسینی شاهرودی بود که بسیار زبانزد و ارزشمند است.

وی با اشاره به اینکه همراهی و همدلی با مسئولان یکی دیگر از ویژگی های آیت الله شاهرودی بود، افزود: نماینده ولی فقیه در استان کردستان با نمایندگان دولت و مدیران کل ارتباط تنگاتنگی داشتند که همین امر موجب رفع بسیاری از مشکلات استان شد.

استاندار کردستان با تشکر از توجه ویژه مقام معظم رهبری به استان کردستان عنوان کرد: در حال حاضر بعد از گذشت چندین سال از سفر مقام معظم رهبری م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 70 میلیارد تومان اعتبار برای پروژه محور مریوان سنندج 

تخصیص 70 میلیارد تومان اعتبار برای پروژه محور مریوان سنندج